flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підсумки роботи Оратівського районного суду Вінницької області за 9 місяців 2024 року

08 жовтня 2024, 08:35

Підсумки роботи 

 Оратівського районного суду Вінницької області  

за 9 місяців 2024 року 

 

 

Оратівським  районним судом  Вінницької області   проаналізовано стан ведення обліково-статистичної роботи  суду за  9 місяців 2024 року. 

Обліково-статистична робота у Оратівському районному суді Вінницької області  за 9 місяців 2024 року велася відповідно до Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України, затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України № 814  від 20серпня 2019 року (із змінами станом на 18.10.2023 року); Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 12.04.2018 року № 16 та погодженого з Державною судовою адміністрацією України; Засад використання автоматизованої системи документообігу у Оратівському районному суді Вінницької області та інших Інструкцій, регулюючих обліково-статистичну роботу в судах. 

Відповідно до п. 3 ст. 15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» діловодство у місцевих загальних судах здійснюється за допомогою автоматизованої  системи документообігу суду. 

Протягом 9 місяців 2024 року працівниками апарату суду належним чином було організовано прийом та своєчасну реєстрацію всіх справ та матеріалів, що надходили до суду. Наказом керівника апарату суду від 21 травня 2024 року № 70- О/Д  «Про визначення функціональних обов’язків, прав користувачів автоматизованої системи електронного документообігу Оратівського  районного суду Вінницької області, надання та позбавлення права доступу до неї» визначення функціональні обов’язки та  права користувачів автоматизованої системи електронного документообігу  суду. 

Вся вхідна кореспонденція суду, в тому числі процесуальні документи, приймаються і опрацьовуються користувачами автоматизованої системи, і реєструються в АСДС в день її надходження. 

Автоматизований розподіл судових справ між суддями  здійснюється в день їх реєстрації, на підставі інформації, внесеної до автоматизованої системи, відповідальними працівниками апарату суду. 

Результатом автоматизованого розподілу судових справ є протокол автоматизованого розподілу судової справи між суддями, який роздруковується, підписується відповідальними працівниками канцелярії суду та додається до матеріалів судової справи. 

Крім того, на початку кожного робочого дня старшим секретарем суду створюються реєстри судових справ (матеріалів) на кожного суддю окремо. Протягом усього робочого дня працівники канцелярії суду здійснюють автоматичний розподіл судових справ (матеріалів) та передають їх судді. Після завершення робочого дня старший секретар суду роздруковує сформовані за поточний день реєстри судових справ (матеріалів) на кожного суддю окремо та подає їм на підпис. Відповідні реєстри формуються в окремі номенклатурні справи. 

Облік справ та матеріалів ведеться в КП «Д-3». Дані реєструються в обліково-статистичних картках із врахуванням Положення про автоматизовану систему документообігу суду, Засад використання автоматизованої системи документообігу суду. 

Внесення  інформації до обліково-статистичних карток на справи всіх категорій здійснюється відповідальними працівниками суду відповідно до їхніх обов’язків. Інформація про рух справи вноситься до автоматизованої системи документообігу суду у день ухвалення відповідного судового рішення або проведення певних дій у справі. 

Звіти про стан здійснення правосуддя Оратівським районним судом Вінницької області формуються в автоматичному режимі за допомогою автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3». 

Відповідно до Положення про АСДС здійснюється  реєстрація електронних документів, що надійшли до суду через підсистему «Електронний суд». Всі електронні документи, що надходять до суду, автоматично розміщуються у відповідному реєстрі електронної кореспонденції АСДС. Їхня реєстрація здійснюється за загальними правилами реєстрації вхідної кореспонденції. Відповідальний працівник суду перевіряє, чи електронний документ доступний для перегляду та оформлений відповідно до вимог законодавства. У разі реєстрації отриманого документу його авторові автоматично надсилається відповідне повідомлення. В іншому випадку авторові надсилається повідомлення із зазначенням причини відмови в реєстрації документів. 

Робота суду планується раз в півріччя. Плани погоджуються зборами працівників суду, затверджуються головою суду,  підписуються керівником апарату суду та доводяться до відома працівників апарату суду. До планів входять наступні розділи: 

  • загальні питання; 
  • аналіз судової  практики; 
  • організаційна робота; 
  • робота з персоналом; 
  • комунікаційні заходи; 
  • фінансово – господарська діяльність суду. 

Організаційна робота включала в себе:  

  • організацію роботи з належного та своєчасного звернення до виконання судових рішень; 
  • забезпечення функціонування АСДС, автоматизованого розподілу справ між суддями; 
  • організацію роботи щодо своєчасного надсилання копій судових рішень до ЄДРСР та внесення інформації щодо набрання рішеннями законної сили; 
  • забезпечення ведення судової статистики суду; 
  • здійснення перевірки стану діловодства в підрозділах апарату суду. 

Протягом 9 місяців  2024 року веб- сторінка суду постійно оновлювалась, розміщувалася інформація щодо обліково-статистичної роботи; статистичні звіти та  показники діяльності суду ; інформація щодо проведення робочих зустрічей та інших комунікативних заходів; інформації щодо відповідальних осіб; оголошення про виклики в судове засідання сторін по справах. Також, протягом року, оновлюється розділ новин на веб-сторінці, зокрема висвітлюються зміни в діючому законодавстві; викладається інформація про семінари, збори,  інформації про роботу суду, про кадрові зміни, розрахунки для сплати штрафу, судового збору, заходи безпеки та режим роботи суду під час дії правового режиму воєнного стану. 

Протягом 9 місяців 2024 року у Оратівському  районному суді Вінницької області  проведено 25 оперативних нарад з працівниками апарату суду. На нарадах обговорювалися  наступні питання: 

  • про підсумків роботи за 2023 рік; 
  • про    погодження Плану роботи  суду  на І півріччя 2024 року;    
  • про  погодження Плану проведення навчань з працівниками апарату   суду  на І півріччя 2024 року;    
  • про  погодження Плану  перевірок роботи  суду  на І півріччя 2024 року;  
  • про ознайомлення із Графіком відпусток працівників  суду на  2024 рік; 
  • про заходи щодо економного використання енергоносіїв   у  суді;   
  • про подання декларацій державними службовцями суду за 2021 – 2022 рік;    
  • про подання декларацій  присяжними суду за 2021 – 2022 рік;    
  • про дотримання строків та повноту внесення інформації до ОСК; 
  • про  ознайомлення працівників суду із внесеними змінами до Закону України «Про відпустки»; 
  • про результати класифікації посад державної служби Оратівського районного суду;    
  • про стан ведення судової статистики, діловодства, обліку та зберігання судових справ і матеріалів; 
  • про стан кадрової роботи суду; 
  • про роботу канцелярії суду щодо звернення до виконання судових рішень; 
  • про підвищення кваліфікації працівників суду; 
  • про максимально економне використання матеріальних цінностей та енергоносіїв; 
  • про виконання заходів пожежної безпеки у суді; 
  • про опрацювання Звіту про діяльність Служби судової охорони у 2023 році; 
  • про опрацювання листа Національного агентства з питань запобігання корупції від 12.03.2024 року № 123-02/15461/24 стосовно оновленого навчального онлайн – курсу «Декларуйся!»;    
  • про опрацювання  запропонованих Державною судовою адміністрацією України листом від 29 лютого 2024 року № 16-6234/24, проектів нормативів кадрового, фінансового та матеріально- технічного та іншого забезпечення судів;   
  • про опрацювання Аналітично – інформаційної довідки про  поведену роботу Територіальним управлінням  Державної судової адміністрації України в Вінницькій області щодо фінансового та організаційного забезпечення місцевих загальних судів Вінницької області у 2023 році; 
  • про  раціональне і економне використання паливно – енергетичних ресурсів;    
  • про  обговорення результатів перевірки порядку прийому кореспонденції, реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції в суді; 
  • про  обговорення результатів перевірки порядку  реєстрації та обліку цивільних, адміністративних справ в КП «Д-3, достовірності, своєчасності та правильності внесення інформації в обліково – статистичні картки в суді; 
  • про  обговорення результатів перевірки передавання процесуальних документів (судових справ) для розгляду та  кореспонденції,  що стосується розгляду справ у суді; 
  • про благоустрій прилеглої території; 
  • про допомогу судді у відставці Літинського районного суду Вінницької області  Сільченку О.В.; 
  • про внесення змін до Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 02.04.2015 року № 25; 
  • про обговорення результатів перевірки порядку реєстрації та обліку кримінальних справ в КП «Д-3» , достовірності, своєчасності та правильності внесення інформації в обліково- статистичні картки; 
  • про  обговорення Закону України від 11.04.2024 року № 3633-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку»;   
  • про допомогу на лікування заступнику керівника апарату Слов’янського міськрайонного суду Донецької  області  Козлову А.О.; 
  • щодо змін в організації надання безоплатної вторинної правничої допомоги на території Вінницької області; 
  • про обговорення результатів перевірки  передавання процесуальних документів (судових справ) для розгляду та кореспонденції, що стосується розгляду справ; 
  • про  обговорення результатів перевірки   стану ведення особових справ суддів та працівників апарату суду; 
  • обговорення  звіту  ДП  «Інформаційні судові системи» про стан надсилання до Реєстру електронних копій судових рішень та окремих думок з датою ухвалення ( постановлення) за березень 2024 року; 
  • обговорення листа ТУ ДСА України в Вінницькій області від 24.04.2024 року № 02-17/1200 «Щодо заходів безпеки при роботі з електронною поштою»; 
  • щодо стану роботи з ведення електронних трудових книжок; 
  • про обговорення результатів перевірки  формування і оформлення судових справ у суді, проведеної 11.04.2024 року; 
  • про  обговорення результатів перевірки   порядку реєстрації та обліку справ про адміністративні правопорушення в КП «Д-3», достовірності, своєчасності та правильності внесення інформації в обліково- статистичні картки, проведеної 18.04.2024 року; 
  • про  обговорення результатів перевірки  зберігання, обліку та використання печаток, штампів і бланків, проведеної 03.05.2024 року; 
  • про стан виконання Індивідуальних програм підвищення рівня професійної компетентності/професійного розвитку державних службовців; 
  • про стан роботи із упорядкуванням архіву суду; 
  • обговорення  листа ДП «Інформаційні судові системи» ДСА України  «Щодо надання інформації про надсилання до ЄДРСР електронних копій судових рішень з датою ухвалення (постановлення) за період з 01.04.2024 року по 30.04.2024 року включно та відомостей щодо набрання судовими рішеннями законної сили»; 
  • про обговорення результатів перевірки  правильності та повноти заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу, та картки обліку сум шкоди, завданої злочином у суді, проведеної 07.05.2024 року; 
  • про  обговорення результатів перевірки стану організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у суді, проведеної 10.05.2024 року; 
  • обговорення  роз’яснень Міністерства економіки України  від 08.05.2024 року №4706-05/3396662-05 щодо використання відпусток у 2024 році; 
  • обговорення  листа ТУ ДСА України від 30.05.2024 року № 05-18/1508 щодо раціонального та економного використання матеріальних цінностей та паливно – енергетичних ресурсів; 
  • обговорення  листа ТУ ДСА України від 10.06.2024 року № 03-56/1617 щодо виплати компенсації за дні щорічної додаткової оплачуваної відпустки за стаж державної служби у 2024 році; 
  • обговорення  листа ДП «Інформаційні судові системи» ДСА України  від 10.06.2024 року № 3010/4/10-00-24 «Щодо запобігання спам та фітингових розсилок»; 
  • про економне, раціональне та ефективне використання електричної енергії шляхом припинення експлуатації кондиціонерів повітря; 
  • про обговорення результатів перевірки  стану наповнення системи «Кадри – WEB», проведеної 12.06.2024 року; 
  • обговорення  роз’яснень Міністерства економіки України  від 08.05.2024 року №4706-05/3396662-05 щодо використання відпусток у 2024 році; 
  • обговорення  листа ТУ ДСА України від 30.05.2024 року № 05-18/1508 щодо раціонального та економного використання матеріальних цінностей та паливно – енергетичних ресурсів; 
  • обговорення  листів ТУ ДСА України від 10.06.2024 року № 03-56/1617 та від 18.06.2024 року № 03-56/1682 щодо виплати компенсації за дні щорічної додаткової оплачуваної відпустки за стаж державної служби у 2024 році; 
  • обговорення  листа ДП «Інформаційні судові системи» ДСА України  від 10.06.2024 року № 3010/4/10-00-24 «Щодо запобігання спам та фітингових розсилок»; 
  • про забезпечення реалізації Плану заходів з реалізації впровадження та функціонування у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України  в Вінницькій області  та місцевих загальних судах системи енергетичного менеджменту на 2023-2024 роки, затвердженого  наказом  Територіального управління Державної судової адміністрації України  в Вінницькій області від 16.12.2022 року  № 54 «Про затвердження Плану заходів з реалізації впровадження та функціонування у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України  в Вінницькій області  та місцевих загальних судах системи енергетичного менеджменту на 2023-2024 роки»;   
  • обговорення листа Міністерства юстиції України від 05.07.2024 року № 96896/82118-18-24/20.3.1 «Щодо розгляду листа»; 
  •  обговорення листа Територіального управління Державної судової адміністрації України  в Вінницькій області від 01 серпня 2024 року № 02-17/2116 щодо збору на окопний РЕБ; 
  • про упорядкування архіву суду; 
  • про зміну поштового індексу  Вінницького апеляційного суду;   
  • обговорення листа Державної судової адміністрації України від 06.08.2024 року № 15-15718/24 «Про видання документів»; 
  • обговорення листа Державної судової адміністрації України від 12.08.2024 року № 15-16055/24 «Про надання інформації»; 
  • обговорення листа Міністерства юстиції України від 12.08.2024 року № 10-16150/24 «Щодо порядку надання безоплатної вторинної допомоги особам, які притягуються до адміністративної відповідальності»; 
  • обговорення   листа ДП «Інформаційні судові системи» «Щодо надання інформації про надсилання до Єдиного державного реєстру судових рішень електронних копій судових рішень з датою ухвалення (постановлення) за період з 01.07.2024 року по 31.07.2024 включно та відомостей щодо дати набрання судовими рішеннями законної сили». 
  •  про обговорення результатів перевірки правильності обліку та зберігання речових доказів у суді,  яка проведена 25 липня 2024 року; 
  • обговорення спільного наказу Державної судової адміністрації України та Міністерства юстиції  України від 08 серпня 2024 року № 300/2393/5 «Про затвердження порядку електронної інформаційної взаємодії між уповноваженими органами з питань пробації та судами  в Єдиній  судовій інформаційно – телекомунікаційній системі»; 
  • обговорення   листа ДП «Інформаційні судові системи» від 28.08.2024 року № 4668/3/08-20-24 «Щодо випуску версії КП «Д-3» № 3.31.6»; 
  •  обговорення листа  Національної школи суддів України від 30 серпня 2024 року № 08-05/1885 «Щодо вивчення англійської мови»; 
  • обговорення листа ТУ ДСА України в Вінницькій області від 30 серпня 2024 року № 02-17/1238 щодо формування пропозицій до стандартизованих програм підготовки та підвищення рівня кваліфікації працівників апарату суду на 2025 рік; 
  • обговорення   листа Департаменту патрульної поліції від 15 серпня 2024 року  № 1-31644/24 «Про виконання постанов суду у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху»; 
  • обговорення   листа Державної судової адміністрації України від 30 серпня 2024 року  № 15-117133/24 «Про електронні сервіси»; 
  • обговорення   листа ТОВ «Інформаційні правові системи» від  05 вересня 2024 року  № 05092024 «Надання безоплатного доступу до системи пошуку та автоматичного моніторингу судової практики і нормативно – правових актів ZakonOnline»; 
  • обговорення   результатів перевірки стану виконання судових рішень у кримінальних справах, проведеної 12 вересня 2024 року; 
  • обговорення   результатів перевірки стану виконання судових рішень у кримінальних справах, проведеної 12 вересня 2024 року; 
  • про дотримання строків та повноту внесення інформації до ОСК; 
  • обговорення листа Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області від 26.09.2024 року № 05-18/2590 щодо раціонального та економного використання матеріальних цінностей та  паливно –енергетичних ресурсів працівниками суду.  

Протягом 9 місяців 2024 року у Оратівському  районному суді Вінницької області  проведено 6  нарад  суддів. На нарадах обговорювалися  наступні питання: 

  1. Про підсумки роботи суду за І півріччя 2024 року; 
  1. Обговорення листа Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Маргарити Сокоренко від 10 липня 2024 року № 99029/116505-21-24/5.2.2 щодо виконання рішення  Європейського суду з прав людини  у справі «Кривченко та Олійник проти України»; 
  1.  Обговорення листа Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Маргарити Сокоренко від 04 липня 2024 року № 96614/112207-21-24/5.2.2 щодо виконання рішення  Європейського суду з прав людини  у справі «Крот проти України»; 
  1. Обговорення листа Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Маргарити Сокоренко від 15 липня 2024 року № 106068/124969-21-24/5.2.2 щодо виконання рішення  Європейського суду з прав людини  у справі «Буглов таінші проти України»; 
  1. Обговорення листа Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Маргарити Сокоренко від 25 липня 2024 року № 100957/116532-21-24/5.2.2 щодо виконання рішення  Європейського суду з прав людини  у справі «Коритко та інші проти України»; 
  1. Обговорення листа  Вінницького апеляційного суду від 26 липня 2024 року № 02-33/1/2024/ЕП-619/24 щодо  надання пропозицій до потреби в розробці нових тем по здійсненню кримінального судочинства місцевими загальними судами в особливий період  для формування Національною школою суддів України Стандартизованих програм підготовки суддів для підтримання кваліфікації та  Календарних планів на 2025 рік;  
  1. Обговорення листа Державної судової адміністрації України від 08 серпня 2024 року № 15-1571724 щодо  доступу до електронних сервісів;   
  1. Огляд  судової практики Касаційного кримінального суду у складі Верховного суду щодо проведення огляду та обшуку (актуальна практика); 
  1. Обговорення листа Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Маргарити Сокоренко від 23 травня 2024 року № 77201/87851-21-24/5.2.2 щодо виконання рішення  Європейського суду з прав людини  у справі «Бригинець та інші проти України»; 
  1. Обговорення листа  Національної школи суддів України від 30 серпня 2024 року № 08-05/1885 «Щодо вивчення англійської мови»; 
  1. Обговорення листа Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Маргарити Сокоренко  щодо виконання рішення  Європейського суду з прав людини від 26 липня 2024 року № 106047/124992-21-24/5.2.2  у справі «Дергач та Філіпов проти України»; 
  1. Обговорення листа Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Маргарити Сокоренко  щодо виконання рішення  Європейського суду з прав людини від 02 вересня 2024 року № 122141/5.2.1/22-24  у справі «Ігнатов та інші проти України»; 
  1. Обговорення листа Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Маргарити Сокоренко  щодо виконання рішення  Європейського суду з прав людини від 25 липня 2024 року № 106028/124986-21-24/5.2.2  у справі «Дериглазов та інші  проти України»;  
  1. Обговорення    Рекомендації СМ/Rес (2024)4 щодо боротьби зі злочинами на ґрунті ненависті, прийнятої  Комітетом міністрів Ради Європи 07.05.2024 року.  

         Упродовж 9 місяців 2024 року керівником апарату суду проводилися перевірки щодо дотримання вимог, встановлених Інструкцією з діловодства в та апеляційних судах України,  затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України № 814 від 20 серпня 2019 року та Положення про автоматизовану систему документообігу суду, затвердженого рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 №30 а саме:  

  • порядку прийому кореспонденції, реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції в суді; 
  •  порядку  реєстрації та обліку цивільних, адміністративних справ в КП «Д-3, достовірності, своєчасності та правильності внесення інформації в обліково – статистичні картки в суді; 
  •  передавання процесуальних документів (судових справ) для розгляду та  кореспонденції,  що стосується розгляду справ у суді; 
  • порядку реєстрації та обліку кримінальних справ в КП «Д-3» , достовірності, своєчасності та правильності внесення інформації в обліково- статистичні картки; 
  • передавання процесуальних документів (судових справ) для розгляду та кореспонденції, що стосується розгляду справ; 
  •    стану ведення особових справ суддів та працівників апарату суду; 
  • формування і оформлення судових справ у суді; 
  •    порядку реєстрації та обліку справ про адміністративні правопорушення в КП «Д-3», достовірності, своєчасності та правильності внесення інформації в обліково- статистичні картки; 
  •   зберігання, обліку та використання печаток, штампів і бланків; 
  •  правильності та повноти заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу, та картки обліку сум шкоди, завданої злочином у суді; 
  •  стану організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у суді; 
  • стану наповнення системи «Кадри – WEB»; 
  • внесення інформації про дати набрання законної сили судовими рішеннями в КП «Д-3»; 
  • правильності обліку та зберігання речових доказі; 
  • повноти та своєчасності надісланих судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень; 
  • стану виконання судових рішень у кримінальних справах. 

За результатами перевірок проводилися оперативні наради з працівниками апарату суду, на яких обговорювалися проблемні питання та виявлені недоліки і, зокрема, причини та умови їх виникнення та усунення. 

Облік справ та матеріалів ведеться в комп’ютерній програмі «Д-3». Дані реєструються в обліково-статистичних картках, реєстраційних журналах  із врахуванням Положення про автоматизовану систему документообігу суду, Засад використання автоматизованої програми документообігу суду, Інструкції з діловодства в місцевих та апеляційних судах України та відповідно до вимог КП «Д-3». Працівники, відповідальні за ведення первинного обліку справ та матеріалів, складання звітів забезпечені інструктивними матеріалами, володіють знаннями даних інструкцій, мають практичний досвід роботи. Випадків порушення послідовності реєстрації справ виявлено не було, але в окремих  картках  не  повністю були заповнені їх реквізити. Такі недоліки постійно усуваються. Обліково-статистичні картки, журнали та алфавітні покажчики зберігаються у електронних архівах. 

Найпоширенішою проблемою, що виникає при складанні звітності є неточності та відсутність усіх даних  в обліково-статистичних картках. В зв’язку з цим  відповідальними особами щоквартально розраховуються звіти задля виявлення та негайного виправлення помилок у заповненні обліково-статистичних карток. Недоліки усуваються відповідальними працівниками апарату суду. 

Також слід відмітити і те, що  в суді розробляються та вдосконалюються типові шаблони процесуальних документів (рішень, постанов, ухвал), що найчастіше використовуються у роботі КП «Д-3». 

Щомісяця Оратівським  районним судом Вінницької області надсилається до  ТУ ДСА в Вінницькій  області інформація про кількість надісланих судом SMS-повідомлень учасникам судового процесу .  Щотижнево надавалась інформація щодо розгляду справ, що мають суспільний інтерес та пов’язані з війною.  Щоквартально надається узагальнена інформація щодо розгляду справ за участю присяжних. У суді постійно проводиться робота з підвищення кількості заявок на отримання SMS – повісток  по справах.  За 9 місяців 2024 року судом надіслано 1550 повідомлень  учасникам судових процесів, а відтак можна зробити висновок, що робота суду в цьому напрямку організована належним чином. 

Усі квартальні звіти, аналізи, довідки  та інформації за 9 місяців 2024 року судом надсилалися  до ТУ ДСА в Вінницькій області  у визначені строки. 

З метою виконання вимог пункту 59 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487,  у семиденний строк   відповідальним працівником суду подається   до сьомого відділу Вінницького  районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки Збройних сил України  інформація   про призовників, кримінальні справи щодо яких розглядаються судом, а також про вироки щодо призовників, військовозобов’язаних та резервістів, що набрали законної сили.   

Відповідно до складених звітів оновлюється інформація на офіційному веб- сайті  Оратівського  районного суду в розділі «Статистичні звіти суду». 

З огляду на викладене та з метою вдосконалення організації обліково-статистичної роботи, поліпшення якості підготовки звітів вважаємо за доцільне: 

- продовжувати контроль за веденням діловодства в суді, приділяючи особливу увагу первинній реєстрації та обліку судових справ і матеріалів, які надійшли до суду, повноті заповнення документів первинного обліку, в тому числі при наповненні комп’ютерної програми «Д-3»; 

-  планувати і систематично проводити навчання з працівниками апарату суду, які відповідальні за ведення обліково-статистичної роботи та діловодства, з метою недопущення помилок при здачі статистичних звітів; 

- під час проведення семінарських занять з працівниками апарату суду, які займаються веденням судової статистики, крім вивчення Інструкції щодо заповнення і подання та заповнення форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими (крім господарських) судами судових справ та матеріалів, приділяти увагу вивченню положень Кримінального кодексу України, Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу України про адміністративні правопорушення, Кодексу адміністративного судочинства України, Закону України «Про судоустрій і статус суддів», інших новел законодавства та змін Інструкції щодо заповнення і подання форм звітності про розгляд апеляційними та місцевими судами судових справ і матеріалів, знання яких суттєво впливає на якість підготовки звітів; 

- посилити контроль за первинною реєстрацією та обліком справ та матеріалів, які надійшли до суду; 

- проводити перевірки на предмет відповідності даних обліково-статистичних карток матеріалам справи; 

- надавати пропозиції щодо удосконалення системи документообігу суду, спрощення побудови пошукових фільтрів, тощо; 

- після завершення відповідного звітного періоду аналізувати стан обліково-статистичної роботи суду та провести огляд  даних про здійснення правосуддя Оратівським  районним судом Вінницької області. 

 

 

Голова  суду                                                                                                                                                                                              Сергій КЛИМЧУК