flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підсумки роботи Оратівського районного суду Вінницької області за І півріччя 2025 року

09 липня 2025, 16:12

Оратівським  районним судом  Вінницької області   проаналізовано стан роботи суду за І півріччя 2025 року.

Робота суду планується раз в півріччя. Плани погоджуються зборами працівників суду, затверджуються головою суду,  підписуються керівником апарату суду та доводяться до відома працівників апарату суду. До планів входять наступні розділи:

  • загальні питання;
  • аналіз судової  практики;
  • організаційна робота;
  • робота з персоналом;
  • комунікаційні заходи;
  • фінансово – господарська діяльність суду.

Організаційна робота включала в себе:

  • організацію роботи з належного та своєчасного звернення до виконання судових рішень;
  • забезпечення функціонування АСДС, автоматизованого розподілу справ між суддями;
  • організацію роботи щодо своєчасного надсилання копій судових рішень до ЄДРСР та внесення інформації щодо набрання рішеннями законної сили;
  • забезпечення ведення судової статистики суду;
  • здійснення перевірки стану діловодства в підрозділах апарату суду.

 

І. Загальні питання

  1. Так, протягом І півріччя 2025 року керівництво суду взяло участь у двох нарадах (19.02.2025, 18.03.2025), які проведені Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

2.На нараді працівників суду 03.01.2025 (протокол № 1) було обговорено та погоджено план роботи суду на І півріччя 2025 року.

3.На зборах суддів 30.01.2025 року (протокол № 1) було підведено підсумки роботи суду за 2024 рік.

4.Протягом  І півріччя 2025 року проведено  2 зборів суддів (30.01.2025, 27.03.2025), на яких розглянуто 5 питань.

5.Протягом  І півріччя 2025 року в Оратівському  районному суді Вінницької області  проведено 25 оперативних нарад з працівниками апарату суду. На нарадах обговорювалися   питання щодо:

  • підсумків роботи суду;  
  • погодження Плану роботи суду;    
  • погодження Плану проведення навчань з працівниками апарату суду;
  • погодження Плану перевірок роботи  суду,  ознайомлення із Графіком відпусток працівників  суду на  2025 рік;  
  • заходів щодо економного використання енергоносіїв у  суді;  
  • подання декларацій державними службовцями суду за 2024;   
  • подання декларацій присяжними суду за 2024 рік;   
  • дотримання строків та повноту внесення інформації до ОСК;
  • стану ведення судової статистики, діловодства, обліку та зберігання судових справ і матеріалів;
  • стану роботи з персоналом у суді;
  • роботи канцелярії суду щодо звернення до виконання судових рішень;
  • підвищення кваліфікації працівників суду;
  • максимально економного використання матеріальних цінностей та енергоносіїв;
  • виконання заходів пожежної безпеки у суді;
  • опрацювання листів Національного агентства з питань запобігання корупції;
  • опрацювання запропонованих Державною судовою адміністрацією України   проектів нормативів кадрового, фінансового та матеріально- технічного та іншого забезпечення судів;  
  • опрацювання Аналітично – інформаційної довідки про  поведену роботу Територіальним управлінням  Державної судової адміністрації України в Вінницькій області щодо фінансового та організаційного забезпечення місцевих загальних судів Вінницької області у 2024 році;
  • раціонального і економного використання паливно – енергетичних ресурсів;   
  • обговорення результатів перевірок, які проводились протягом першого півріччя 2025 року;
  • благоустрою прилеглої території;
  • обговорення звітів  ДП  «Інформаційні судові системи» про стан надсилання до Реєстру електронних копій судових рішень та окремих думок з датою ухвалення ( постановлення) за кожен місяць  І півріччя 2025 року;
  • обговорення листів ТУ ДСА України в Вінницькій області , які надходили протягом І півріччя 2025 року;
  • про стан роботи із упорядкуванням архіву суду;
  • дотримання строків та повноту внесення інформації до ОСК;
  • складання статистичних звітів про роботу суду ;
  • обговорення листів Національного агентства України з питань державної служби ;
  • обговорення листів Державної судової адміністрації України.

Протягом  І півріччя 2025 року в Оратівському  районному суді Вінницької області  проведено 21 нарада  суддів. На нарадах обговорювалися  наступні питання:

  1. про підсумки роботи суду за І півріччя 2024 року;
  2. обговорення листів Уповноваженого у справах Європейського суду з прав людини Маргарити Сокоренко щодо виконання рішень  Європейського суду з прав людини;  
  3. обговорення наказів Державної судової адміністрації України ;
  4. обговорення рішень Ради суддів України ;
  5. обговорення листів ДП «Інформаційні судові системи» щодо надання інформації про надсилання до Єдиного державного реєстру судових рішень електронних копій судових рішень з датою ухвалення (постановлення)  та відомостей щодо дати набрання судовими рішеннями законної сили;
  6. обговорення листів Міністерства юстиції України ;
  7. обговорення листів, які надійшли від інших судів;
  8.  ознайомлення із листами Державної судової адміністрації України;
  9. про проведення підготовки суддів у Національній школі суддів України;
  10. обговорення листів Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області ;
  11. обговорення листів Верховного Суду ;
  12. обговорення   листів Міністерства охорони здоров’я ;
  13. огляд актуальної судової практики КЦС ВС;
  14. огляд актуальної судової практики ККС ВС;
  15. обговорення листів Координаційного центу з надання правової допомоги;
  16. огляд судової практики КАС у складі ВС;
  17. про скасовані та змінені рішення суддів суду;
  18. обговорення листів КЦС ВС;
  19. обговорення судової практики ВП ВС;
  20. обговорення листів Вищої кваліфікаційної комісії суддів України;
  21. аналітичний огляд рішень ЄСПЛ, постановлених проти України, що набрали статусу остаточного;
  22. про аналіз здійснення правосуддя ККС ВС;
  23. огляд судової практики КГС ВС;
  24. обговорення листів Вінницького апеляційного суду;
  25. обговорення листів підприємств, установ , організацій;
  26. огляд результатів роботи ВККС України;
  27. про залишки нерозглянутих справ суддями суду;
  28. обговорення листів Вищої ради правосуддя.

6.28 лютого 2025 року було проведено черговий інструктаж з питань охорони праці та пожежної безпеки з працівниками суду.

7.Впродовж  І півріччя 2025 року керівником  та заступником керівника апарату суду проводилися перевірки щодо дотримання вимог, встановлених Інструкцією з діловодства в та апеляційних судах України,  затвердженої Наказом Державної судової адміністрації України № 814 від 20 серпня 2019 року та Положення про АСДС, затвердженого рішенням Ради суддів України № 39 від 11 листопада 2024 року, погодженого наказом ДСА України від 29 листопада 2024 року №529, зі змінами, внесеними рішенням РСУ №15 від 26 березня 2025 року та погодженими наказом Державної судової адміністрації України від 31 березня 2025 року №119 , а саме:

  • порядку прийому кореспонденції, реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції в суді;
  • порядку  реєстрації та обліку цивільних, адміністративних справ в КП «Д-3, достовірності, своєчасності та правильності внесення інформації в обліково – статистичні картки в суді;
  • внесення інформації про дати набрання законної сили судовими рішеннями в КП «Д-3» (щомісячно);
  • передавання процесуальних документів (судових справ) для розгляду та  кореспонденції,  що стосується розгляду справ у суді;
  • порядку реєстрації та обліку кримінальних справ в КП «Д-3» , достовірності, своєчасності та правильності внесення інформації в обліково- статистичні картки;
  • формування і оформлення судових справ у суді;
  • порядку реєстрації та обліку справ про адміністративні правопорушення в КП «Д-3», достовірності, своєчасності та правильності внесення інформації в обліково- статистичні картки;
  • правильності та повноти заповнення картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальну справу, та картки обліку сум шкоди, завданої злочином у суді;
  • зберігання, обліку та використання печаток, штампів і бланків;
  • стану виконання судових рішень.

8.Усі квартальні звіти, аналізи, довідки  та інформації за  І півріччя 2025 року судом надсилалися  до ТУ ДСА в Вінницькій області  у визначені строки.

9.Щомісяця Оратівським  районним судом Вінницької області надсилається до  ТУ ДСА в Вінницькій  області інформація про кількість надісланих судом SMS-повідомлень учасникам судового процесу .  Щотижнево надавалась інформація щодо розгляду справ, що мають суспільний інтерес та пов’язані з війною.  Щоквартально надається узагальнена інформація щодо розгляду справ за участю присяжних. У суді постійно проводиться робота з підвищення кількості заявок на отримання SMS – повісток  по справах.  За  І півріччя 2025 року судом надіслано 1395 повідомлень  учасникам судових процесів, а відтак можна зробити висновок, що робота суду в цьому напрямку організована належним чином.

  1. Протягом І півріччя 2025 року забезпечено комунікацію з ВККС України(27.02.2025, 25.04.2025), ВРП, РС України, Вінницьким апеляційним судом, Сьомим апеляційним адміністративним судом та іншими органами виконавчої влади.
  2. Упродовж І півріччя 2025 року Оратівським районним судом Вінницької області (далі – суд) здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України "Про звернення громадян", виконання Указу Президента України від 07.02.2008р. № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування" з дотриманням Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах в установах та організаціях незалежно від форм власності, в медіа.

Статистичні дані свідчать, що протягом І півріччя 2025 року до суду надійшло 2 звернення громадян  ( протягом І півріччя 2024 року надійшло 6 звернень громадян).

У заяві  С-1 від  10.04.2025 року заявник  звертається щодо поламаної огорожі. На дане звернення  надано роз’яснення  10.04.2025 року.

У заяві М-2 від 12.06.2025 року заявник  звертається щодо  оформлення пенсії.  На дане звернення  надано роз’яснення  12.06.2025 року.

До однієї з дієвих форм забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення слід віднести проведення особистого прийому громадян керівництвом суду.

З метою належної організації особистого прийому громадян затверджені графіки прийому громадян головою суду,  керівником апарату суду. Прийом громадян здійснюється у визначені дні та години. Графік прийому громадян розміщено у приміщенні суду на довідковому стенді, а також на офіційному веб-сайті суду.

Облік особистого прийому громадян здійснювався в журналі  обліку особистого прийму громадян.

Упродовж  І півріччя  2025 року     керівництвом суду прийнято 5 громадяни, з них: головою суду - 0, керівником апарату суду - 5.  Протягом  І півріччя  2024  на  особистому прийомі керівника апарату суду побувало 15 громадян.

  1. Упродовж І півріччя 2025 року Оратівським районним судом Вінницької області (далі – суд) здійснювались заходи щодо забезпечення вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" з дотриманням  Положення про забезпечення доступу до публічної інформації в Оратівському районному суді Вінницької області, затвердженого наказом голови суду від 11 жовтня 2023 року № 29- О/Д «Про затвердження Положення про забезпечення доступу до публічної інформації в Оратівському районному суді Вінницької області» (далі - Положення).

Статистичні дані свідчать, що протягом І півріччя 2025 року до суду   надійшло 10  запитів на публічну інформацію, за  І півріччя 2024 року  надійшло 2  запити на публічну інформацію. 

Запити стосувалися:

- надання відомостей    про закордонні  відрядження суддів у  період з 01.01.2023 року по 10.02.2025 року;

- надання інформації про відповідальних осіб , уповноважених вносити відомості про РНОКПП фізичних осіб та ЄДРПОУ юридичних осіб  до додаткових відомостей про учасників судових справ;

- розгляду справ за статтею 441 Кримінального кодексу України (екоцид);

- розгляду справ, де стороною є депутат Запорізької міської  ради Валерій Прозапас;

- складу постійних колегій суддів, які діють відповідно до ч.ч. 4-5 ст.35 КПК України;

- розгляду кримінальних проваджень за статтею 436-2 КК України (виготовлення і поширення комуністичної, нацистської символіки та пропаганда тоталітарних режимів);

- розгляду справ, де стороною є депутат ПрАТ «Авіакомпанія «Міжнародні авіалінії України»;

-  розгляду справи про  позбавлення батьківських прав;

- кількості протоколів, що надійшли на розгляд від представників  Національної  поліції України щодо притягнення до відповідальності за статтею 130 КУпАП;

 - прізвища, і'мя та по батькові керівника суду.

На всі запити надано відповідь у встановлені строки згідно чинного законодавства.

  1. Протягом І півріччя 2025 року забезпечено контроль за наданням та скасуванням повного доступу до інформаційних ресурсів Єдиного державного реєстру судових рішень.

ІІ. Аналіз судової  практики

1.У січні 2025 року проведено огляд  даних судової статистики про стан здійснення правосуддя за 2024 рік та направлено до  ТУ ДСА України в Вінницькій області.

  1. У січні 2025 року сформовано базові показники ефективності діяльності суду та базові показники роботи суду за 2024 рік та направлено до ТУ ДСА України в Вінницькій області.

3.01.01.2025 року здійснено Узагальнення  щодо розгляду звернень громадян за 2024 рік.

  1. 01.01.2025 року здійснено Узагальнення щодо  роботи із запитами на публічну інформацію за 2024 рік.
  2. 27.02.2025 року здійснено Узагальнення практики розгляду по справах у спорах, що виникають із земельних відносин, у 2024 році.

6.11.03.2025 року здійснено Узагальнення практики розгляду по справах  у спорах про не договірні зобов’язання, у 2024 році .

  1. 07.04.2025 року здійснено Узагальнення практики розгляду по справах у спорах, що виникають із трудових відносин, у 2024 році.
  2. 12.05.2025 року здійснено Узагальнення практики розгляду по справах про обмеження цивільної дієздатності фізичної особи , у 2024 році.
  3. 10.04.2025 року здійснено Узагальнення щодо результатів організації діяльності роботи суду за  І квартал 2025 року.

ІІІ. Організаційна робота

1.З метою організації роботи з належного та своєчасного звернення до виконання судових рішень 10 червня 2025 року проведено перевірку стану звернення до виконання судових рішень.

  1. Відповідно до п. 3 ст. 15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» діловодство у місцевих загальних судах здійснюється за допомогою автоматизованої системи документообігу суду.

Протягом І півріччя 2025 року працівниками апарату суду належним чином було організовано прийом та своєчасну реєстрацію всіх справ та матеріалів, що надходили до суду. Наказом керівника апарату суду від 21 травня 2024 року № 70- О/Д  «Про визначення функціональних обов’язків, прав користувачів автоматизованої системи електронного документообігу Оратівського  районного суду Вінницької області, надання та позбавлення права доступу до неї» визначено функціональні обов’язки та  права користувачів автоматизованої системи електронного документообігу  суду.

Вся вхідна кореспонденція суду, в тому числі процесуальні документи, приймаються і опрацьовуються користувачами автоматизованої системи, і реєструються в АСДС в день її надходження.

Автоматизований розподіл судових справ між суддями  здійснюється в день їх реєстрації, на підставі інформації, внесеної до автоматизованої системи, відповідальними працівниками апарату суду.

Результатом автоматизованого розподілу судових справ є протокол автоматизованого розподілу судової справи між суддями, який роздруковується, підписується відповідальними працівниками канцелярії суду та додається до матеріалів судової справи.

Крім того, на початку кожного робочого дня старшим секретарем суду створюються реєстри судових справ (матеріалів) на кожного суддю окремо. Протягом усього робочого дня працівники канцелярії суду здійснюють автоматичний розподіл судових справ (матеріалів) та передають їх судді. Після завершення робочого дня старший секретар суду роздруковує сформовані за поточний день реєстри судових справ (матеріалів) на кожного суддю окремо та подає їм на підпис. Відповідні реєстри формуються в окремі номенклатурні справи.

Облік справ та матеріалів ведеться в КП «Д-3». Дані реєструються в обліково-статистичних картках із врахуванням Положення про автоматизовану систему документообігу суду, Засад використання автоматизованої системи документообігу суду.

Внесення  інформації до обліково-статистичних карток на справи всіх категорій здійснюється відповідальними працівниками суду відповідно до їхніх обов’язків. Інформація про рух справи вноситься до автоматизованої системи документообігу суду у день ухвалення відповідного судового рішення або проведення певних дій у справі.

Звіти про стан здійснення правосуддя Оратівським районним судом Вінницької області формуються в автоматичному режимі за допомогою автоматизованої системи документообігу суду КП «Д-3».

Відповідно до Положення про АСДС здійснюється  реєстрація електронних документів, що надійшли до суду через підсистему «Електронний суд». Всі електронні документи, що надходять до суду, автоматично розміщуються у відповідному реєстрі електронної кореспонденції АСДС. Їхня реєстрація здійснюється за загальними правилами реєстрації вхідної кореспонденції. Відповідальний працівник суду перевіряє, чи електронний документ доступний для перегляду та оформлений відповідно до вимог законодавства. У разі реєстрації отриманого документу його авторові автоматично надсилається відповідне повідомлення. В іншому випадку авторові надсилається повідомлення із зазначенням причини відмови в реєстрації документів.

  1. Протягом І півріччя 2025 року суддями було ухвалено 531 судове рішення, як наслідок 100 судових рішень  були надіслані до ЄДРСР в електронному вигляді.
  2. Щомісячно керівництвом суду здійснювався контроль за своєчасним внесенням до автоматизованої системи відомостей про набрання судовими рішеннями законної сили (у тому числі за результатами розгляду судом апеляційної чи касаційної інстанції), про що були складені відповідні довідки (10.02.2025, 12.03.2025, 17.04.2025, 14.05.2025, 11.06.2025).
  3. Протягом І півріччя 2025 року забезпечено ведення судової статистики. Усі квартальні звіти, аналізи, довідки  та інформації за І півріччя 2025 року судом надсилалися  до ТУ ДСА в Вінницькій області  у визначені строки.

6 У січні 2025 року проведено перевірку стану діловодства  у суді за 2024 рік і копію направлено до ТУ ДСА України в Вінницькій області.

  1. Впродовж І півріччя 2025 року забезпечено облік та зберігання судових справ, речових доказів, документів первинного обліку.
  2. Протягом І півріччя 2025 року забезпечено впорядкування архіву суду по 2024 рік, контроль за строками зберігання судових справ в архіві.

Станом на 01.07.2025 року в архівному підрозділі Оратівського районного суду Вінницької області зберігаються документи за  1980-2024 роки, які внесено в відповідні описи:

- справи постійного зберігання з оригіналами судових рішень (оригінали вироків,  рішень,  ухвал,  постанов)  у  кількості  758  (сімсот п’ятдесят вісім) справ за 1980-2021 роки;

- справи постійного зберігання  (цивільні справи) у кількості 1092 (одна тисяча дев’яносто дві) справи за 1980-2023 роки;

- справи постійного зберігання по обліку судових справ у кількості 478 (чотириста  сімдесят вісім) справ за 1980-2022 роки;

- цивільні справи тривалого (понад 75 років) зберігання у кількості 2534 (дві тисячі п’ятсот тридцять чотири) справи за 1980-2023 роки;

- цивільні справи тривалого (понад 50 років) зберігання у кількості 32 (тридцять дві) справи за 2012-2022 роки;

- цивільні  справи  тривалого  (понад 10 років) зберігання  у  кількості 601

(шістсот одна ) справа за 1980-2022 роки;

-  кримінальні справи тривалого (понад 10 років) зберігання у кількості 281 (двісті вісімдесят одна) справа  за 1992-2022 роки;

- справи з кадрових питань (особового складу) у кількості 57 ( п’ятдесят сім) справ за 1980-2023 роки.

 

  1. IV. Робота з персоналом

Станом на 01 січня 2025 року в Оратівському районному суді Вінницької  області за штатним розписом передбачено  одна штатна одиниця головного спеціаліста по роботі з персоналом. Згідно  штатного розпису суду на 2025 рік, затвердженого  начальником Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області , затверджено штат у кількості 18 штатних одиниць.  Фактично працює 15  працівників, а саме: суддів –3, державних службовців – 7, працівників патронатної служби -  3, працівників, що виконують функції з обслуговування 1, інших працівників ( прибиральник службових приміщень) – 1.

Протягом І півріччя   2025 року   працівники не  звільнялись.

Протягом І півріччя 2025 року  працівники не призначались.

Станом на 01.07.2025 року наявні вакантні посади державної служби: головного спеціаліста по роботі з персоналом, судового розпорядника та секретаря судового засідання. Протягом І півріччя 2025 року , з метою заповнення вакантних посад державної служби, було тричі оголошено про добір  на вакантні посади державної служби за спрощеною процедурою (без конкурсного відбору), оголошення були розміщені 11.03.2025 року, 21.03.2025 року, 02.06.2025 року на офіційному веб – сайті суду та фейсбук.

Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та згідно з календарним планом підготовки суддів для підтримання кваліфікації    пройшли підготовку в Регіональному відділенні Національної школи суддів України :

  • суддя Олександр Слісарчук з 03 по 07 лютого 2025 - підготовка для підтримання кваліфікації суддів місцевих загальних судів;
  • голова суду Сергій КЛИМЧУК з 26 по 28 травня 2025 - підготовка для підтримання кваліфікації голів і  заступників голів  місцевих загальних, господарських та окружних адміністративних  судів, апеляційних судів, Вищого антикорупційного суду, Касаційних судів Верховного Суду$
  • суддя Ірина Демченко з 12 по 16 травня 2025 - підготовка для підтримання кваліфікації суддів місцевих загальних судів.

Відповідно до Закону України «Про державну службу» та  Індивідуальних програм професійного розвитку державних службовців, які займають посади державної служби категорії “Б” або “В” на 2024 рік, працівники суду у І півріччі 2025 року проходили навчання:

-у  ДП «Інформаційні судові системи»:

- Світлана Бражна, секретар суду – 2 навчання;

- Віталій  Бражний, головний спеціаліст (з інформаційних технологій) – 1 навчання;

- Світлана Кравчук, діловод суду - навчання;

- Людмила Волощук, заступник керівника апарату суду – 1 навчання;

- Тетяна Кулик, старший секретар суду – 7 навчань.

 

  • на Прометеус:
  • Юлія Бугайчук, секретар судового засідання – 1 навчання.

 

- у Регіональному відділенні Національної школи суддів України :

 

  • Христина Мазур, помічник  судді – 6 навчань;
  • Оксана Світовенко, помічник судді – 3 навчання;
  • Валентина Кириченко, помічник судді – 12 навчань;
  • Вікторія Поліщук,  секретар  судового засідання – 2 навчання;
  • Юлія Бугайчук,  секретар  судового засідання – 3 навчання;
  • Оксана Світовенко, помічник  судді, 05 лютого 2025 року пройшла  
  • Людмила Волощук, заступник керівника апарату суду  5 навчань;

     Також заступник керівника апарату суду Людмила Волощук пройшла 4 навчання, які проводились Державною судовою адміністрацією України.

Також заступник керівника апарату суду Людмила Волощук пройшла 2 навчання , які проведені Національним агентством з питань державної служби.

      Крім того, в суді систематично проводяться внутрішні навчання з підвищення кваліфікації для працівників апарату суду.  Працівники апарату суду  протягом І півріччя 2025 року брали активну участь у 13 семінарах.  

      Питання кадрової роботи, дотримання працівниками суду трудової дисципліни , загальних правил етичної поведінки  та  антикорупційного законодавства  протягом І півріччя  2025 року обговорювались на нарадах працівників суду (протокол № 1 від 03.01.2025 року, протокол № 2 від 13.01.2025 року,   протокол № 4  від 27.01.2025 року,   протокол № 6 від 10.02.2025 року, протокол № 8 від 24.02.2024 року, протокол № 9 від 03.03.2025 року, протокол № 12 від 24.03.2025 року, протокол № 18 від 12.05.2025 року, протокол № 19 від 19.05.2025 року, протокол № 22 від 09.06.2025 року, протокол № 23 від 16.09.2025 року, протокол № 25 від 30.06.2025 року ) .

Оратівський районний суд Вінницької області тісно співпрацює з вищими навчальними закладами та коледжами, надаючи можливість студентам юридичних факультетів проходити навчальну та виробничу практики за фахом. У  І півріччі 2025 року  у суді  пройшла практику студентка 2 курсу , спеціальність – «Право»,  навчально – наукового інституту права та психології Національної академії внутрішніх справ НОВОДВОРСЬКА Владислава  Олександрівна.

Заступником керівника апарату суду  своєчасно та постійно здійснюється контроль за встановленням надбавок суддям та працівникам апарату суду за вислугу років, перебування на адміністративних посадах.  

Так як заступник керівника апарату суду  наказом  керівника апарату суду від 29.03.2024 року № 47-О/Д призначена уповноваженою особою з питань призначення страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, то нею  опрацьовуються листки з тимчасової непрацездатності та веде протоколи  про страхові виплати . За І півріччя 2025 року опрацьовано  5 листків з тимчасової втрати працездатності.

Заступник керівника апарату суду  є членом комісій, створених у суді, зокрема  експертної комісії, комісії по списанню матеріальних цінностей та інших та бере участь у їх роботі.

Підготовлено та подано до ТУ ДСА України в Вінницькій області  щомісячні звіти щодо штатної та фактичної чисельності працівників апарату суду,   звіт по військовозобов’язаних працівниках суду за І квартал та за І півріччя 2025 року, квартальний та піврічний   звіти щодо гендерного складу працівників суду.

Надано звіт до НАДС про кількісний та якісний склад державних службовців суду за І квартал та ІІ квартал 2025 року.

Відповідно до  пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 01 квітня 2025 року № 369 «Деякі питання проведення класифікації посад державної служби»,  яка набрала чинності одночасно із Законом України від 11 березня 2025 року № 4282 «Про внесення змін до деяких законів України щодо впровадження єдиних підходів в оплаті праці державних службовців на основі класифікації посад»,  судом  проведено  перегляд результатів  класифікації посад  державної служби у суді.    За результатом перегляду, результати класифікації посад державної служби  у суді визнано актуальними і такими, що відповідають вимогам постанови Кабінету Міністрів України від 01 квітня 2025 року № 369 «Деякі питання проведення класифікації посад державної служби», про що у встановлені законодавством терміни було повідомлено НАДС.

Своєчасно готуються та подаються у встановлені строки відповіді на листи з ВККС, ВРП, РС України, ТУ ДСА України в Вінницькій області, Національного агентства з питань державної служби,  сьомого відділу Вінницького РТЦК та СП Збройних сил України з кадрових питань. Так , у березні 2025 року була направлена до ВККС  інформація про роботу суддів  за 2024 рік для доручення до суддівських досьє.

Так як заступник керівника апарату суду  наказом  керівника апарату суду від 29.03.2024 року № 48-О/Д призначена  відповідальною за ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних і резервістів у суді, то у січні була проведена робота що виконання норм законодавства, передбачені Порядком організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів , затверджених постановою КМУ від 30.12.2022 року № 1487.

Так , відповідно до статей 15 та 19 Закону України «Про мобілізаційну  підготовку та мобілізацію», на виконання абзацу  четвертого пункту 72 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 року № 1487 (далі - Порядок),    з метою забезпечення функціонування системи військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, наказом  керівника апарату суду від 01 січня 2025 року № 01-О/Д «Про стан військового обліку в Оратівському районному суді Вінницької області за   2024 рік та завдання на 2025 рік» затверджено:

  • звіт про стан ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів  в  Оратівському районному суді Вінницької області у 2024 році;
  • завдання щодо ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів і бронювання військовозобов’язаних на 2025 рік;
  • завдання з методичного забезпечення та підвищення кваліфікації особи, відповідальної за ведення військового обліку на  2025 рік ;
  • графік звіряння особових карток з військовими квитками, тимчасовими посвідченнями військовозобов’язаних , резервістів та призовників у 2025 році ;
  • план перевірки стану ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів у 2025 році .

 Відповідальною особою за ведення системи «Кадри WEB» у суді Людмилою ВОЛОЩУК за період  з 01 січня 2025 року по 07 липня 2025 року внесено такі  усі дані стосовно працівників суду.

Відповідно постанови КМУ від 23.10.2023 року № 1109 «Про підготовку до запровадження умов оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»  у суді у лютому 2025 року  проведено класифікацію посад державної служби, а саме виведено зі штату суду посаду помічника голови суду та введено до штату суду третю посаду секретаря судового засідання . Із 15 березня   наказом голови суду введено у дію відповідні зміни до штатного розпису суду.

 

  1. V. Комунікаційні заходи
  2. Протягом І півріччя 2025 року веб- сторінка суду постійно оновлювалась, розміщувалася інформація щодо обліково-статистичної роботи; статистичні звіти та  показники діяльності суду ; інформація щодо проведення робочих зустрічей та інших комунікативних заходів; інформації щодо відповідальних осіб; оголошення про виклики в судове засідання сторін по справах. Так, протягом  І півріччя 2025 року розміщено на веб – сторінці суду 58 матеріалів. Також, протягом року, оновлюється розділ новин на веб-сторінці, зокрема висвітлюються зміни в діючому законодавстві; викладається інформація про семінари, збори,  інформації про роботу суду,  про вакансії, розрахунки для сплати штрафу, судового збору.

VІ. Фінансово – господарська діяльність суду

1.Протягом І півріччя 2025 року  здійснювалось підтримання службових приміщень суду в належному стані (проведено косметичний ремонт кабінету головного спеціаліста з ІТ, кабінету судді, залу судових засідань № 1, сходової клітки, фасаду будівлі суду та покрівлі).

  1. Проведено заходи щодо економного використання енергоносіїв (заборонено використання обігрівачів).
  2. Забезпечено належного ведення інвентарної книги в електронному вигляді, описів матеріальних цінностей.

4.Організовано належне матеріально – технічного забезпечення працівників суду (забезпечено канцтоварами та папером).

  1. Забезпечено ведення протоколів про страхові виплати, у І півріччі 2025 року уповноваженою особою складено 5 протоколів.
  2. Протягом І півріччя 2025 року здійснювався контроль за укладенням договорів, угод щодо   надання комунальних послуг та матеріально – технічного забезпечення суду. Укладено 4 угоди.
  3. Впродовж І півріччя 2025 року здійснювався контроль за переміщенням та ремонтом комп’ютерної та оргтехніки.
  4. Щомісячно впродовж І півріччя 2025 року здійснювався контроль за витрачанням та списанням поштових знаків.

 

 

 Заступник керівника апарату суду                                                                                                                        Людмила ВОЛОЩУК

09.07.2025