flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Узагальнення організації роботи з персоналом в Оратівському районному суді Вінницької області за 2024 рік

Станом на 01 січня 2025 року в Оратівському районному суді Вінницької  області за штатним розписом передбачено  одна штатна одиниця головного спеціаліста по роботі з персоналом. Згідно змін до штатного розпису суду на 2024 рік, затвердженого  начальником Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області 01.11.2024 року, затверджено штат у кількості 18 штатних одиниць.  Фактично працює 15  працівників, а саме: суддів –3, державних службовців – 7, працівників патронатної служби-  3, працівників, що виконують функції з обслуговування 1, інших працівників ( прибиральник службових приміщень) – 1.

Протягом  2024 року  було звільнено 5 працівників:

 -  секретаря суду Наталію ПОЛЬОВУ у зв’язку із виходом на пенсію державного службовця з 02.01.2024 року (п.7 ч.1 ст.83 Закону України «Про державну службу») (наказ від 28.12.2023 року № 54-к),

- судового розпорядника Тетяну ОНІЩУК з 04.01.2024 року за угодою сторін (п.3 ч.1 ст.83 Закону України «Про державну службу») (наказ від 03.01.2024 року № 01-к),

- консультанта суду (по роботі з персоналом) Людмилу ВОЛОЩУК за власним бажанням (п.3 ч.1 ст.83 Закону України «Про державну службу») (наказ від 27.03.2024 року № 15-к),

- секретаря суду Тетяну ОНІЩУК з 13.05.2024 року за власним бажанням(п.3 ч.1 ст.83 Закону України «Про державну службу») (наказ від 10.05.2024 року № 20-к),

- діловода суду Ольгу БОЙКО за угодою сторін (п.3 ч.1 ст.83 Закону України «Про державну службу») (наказ від 11.07.2024 року № 28-к),

- судового розпорядника Євгенія СТАВНИЧОГО  за власним бажанням(п.3 ч.1 ст.83 Закону України «Про державну службу»)  (наказ від 16.12.2024  року № 50-к).  

Протягом 2024 року були призначені на посади наступні працівники:

Шляхом  переведення з посади помічника голови суду призначено:

 

Відповідно до Плану роботи Оратівського районного суду Вінницької області на І півріччя 2024 року, затвердженого головою суду та погодженого на нараді працівників суду (протокол № 1 від 03.01.2024 року) та до  Плану роботи  затвердженого головою суду та погодженого на нараді працівників суду (протокол № 15 від 01.07.2024 року), у суді постійно проводиться робота щодо добору кадрів на вакантні посади, Так протягом 2024 року  на сайті суду та  мережі Фейсбук опубліковано 6 оголошень щодо вакансій помічника судді, прессекретаря, судового розпорядника, секретаря  суду, головного спеціаліста по роботі з персоналом.

За потреби протягом року проводилось оновлення даних суддівських досьє, відповідна інформація надсилалась до Вищої кваліфікаційної комісії суддів. Так, січні 2024 року  була направлена інформація щодо ефективності здійснення судочинства суддями Климчуком С.В. та Слісарчуком О.М., а саме  про:

Протягом 2024 року до Вищої кваліфікаційної комісії суддів було направлено 8 повідомлень щодо суддів суду.

Протягом 2024 року проводилась робота щодо дотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції».  Наказом від 29.03.202 року № 49-О/Д

«Про визначення  уповноваженої  особи з питань запобігання та виявлення корупції в Оратівському районному суді Вінницької області» заступника керівника апарату суду визначено уповноваженою  особою з питань запобігання та виявлення корупції в суді.  У суді затверджено План роботи уповноваженої  особи з питань запобігання та виявлення корупції в Оратівському районному суді Вінницької області на 2024 рік. Відповідальною особою  у січні 2024 року були направлені повідомлення про необхідність подання е-декларацій державним службовцям суду та присяжним. У квітні 2024 року проведено моніторинг подачі е- декларацій державними службовцями та присяжними. Усі державні службовці суду подали вчасно е-декларації, стосовно деяких присяжних були направлені  повідомлення про неподання чи невчасне подання е- декларацій до Національного агентства з питань запобігання корупції.  При прийнятті на роботу державні службовці попереджаються про обмеження та заборони, передбачені Законом України «Про запобігання корупції». Під час звільнення з роботи  державні службовці ознайомлюються з положеннями антикорупційного законодавства стосовно подання е-декларації після звільнення.

 

31 січня 2024 року  відповідно до наказів керівника апарату Оратівського районного суду Вінницької області  від 31 січня 2024 року № 10-о/д, 11-о/д, 12-о/д, 13-о/д "Про організацію проведення перевірки відповідно  до Закону України "Про очищення влади" стосовно державних службовців Оратівського  районного суду Вінницької області" розпочато проходження перевірки    відповідно до Закону України «Про очищення влади» стосовно державних службовців Оратівського районного суду Вінницької області – Бугайчук Юлії Сергіївни, Ставничого Євгенія Анатолійовича, Оніщук Тетяни Феодосіївни, Поліщук Вікторії Олегівни .  Результати відповідної перевірки отримали усі працівники. Також  проводилась перевірка    відповідно до Закону України «Про очищення влади» стосовно державного службовця Оратівського районного суду Вінницької області (при прийнятті на роботу) Світлани Бражної.

         Щоквартально протягом 2024 року проводився моніторинг виконання державними службовцями суду Індивідуальних програм професійного розвитку державних службовців на 2024 рік.

 

Заступник керівника апарату щомісячно здійснювала ведення  табелю обліку робочого часу працівників апарату суду, складались табелі на аванс і на зарплату в кінці кожного місяця. Також вівся облік робочого часу присяжних, та надсилались табелі обліку робочого часу до Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

 

Заступником керівника апарату суду  своєчасно та постійно здійснюється контроль за встановленням надбавок суддям та працівникам апарату суду за вислугу років, перебування на адміністративних посадах Так, упродовж 2024 року  підготовлені  наступні проекти наказів:

Також  готувались подання та проекти наказів на присвоєння державним службовцям рангів:

- за результатами успішного проходження випробування на займаній посаді присвоєно 9 ранг державного службовця в межах категорії «В»  судовому розпоряднику Євгенію СТАВНИЧОМУ ( наказ від 26.02.2024 року № 12-к) ),

- за результатами успішного проходження випробування на займаній посаді, 9 ранг державного службовця в межах категорії «В»  секретарю судового засідання Вікторії ПОЛІЩУК (наказ від 01.02.2024 року № 07 -к),

- за результатами успішного проходження випробування на займаній посаді , 9 ранг державного службовця в межах категорії «В»  секретарю суду Світлані БРАЖНІЙ (наказ від 20.06.2024 року № 21 –к).

Протягом 2024 року підготовлені проекти наказів  щодо повноважень суддів, саме:

Заступником керівника апарату суду  опрацьовуються заяви працівників суду про надання їм щорічних, додаткових,  соціальних відпусток,  та готуються  проекти наказів з цих питань:

 Крім того протягом 2024 року підготовлено 24 проекти наказів на  преміювання працівників апарату суду.

Протягом  2024 року підготовлено  8 проектів наказів про відрядження  суддів.

      У суді систематично проводяться внутрішні навчання з підвищення кваліфікації для працівників апарату суду.  Працівники апарату суду  протягом  2024 року брали активну участь у семінарах на теми:

Відповідальною особою постійно підтримуються в актуальному стані особові справи суддів та працівників апарату суду та відповідальною особою за ведення системи «Кадри WEB» у суді Людмилою ВОЛОЩУК за 2024 рік внесено такі дані стосовно працівників суду:

  1. Тимофієв В.Г. – керівник апарату суду: внесено інформацію до розділів «Лікарняні листи» та «Відпустки»;
  2. Волощук Л.С. – заступник керівника апарату суду: внесено інформацію до розділу «Підвищення кваліфікації», «Відпустки» та про призначення на посаду;
  3. Кириченко В.В. – помічник судді: внесено інформацію до розділів «Підвищення кваліфікації» та «Відпустки»;
  4. Бражний В.В. – головний спеціаліст (з інформаційних технологій): внесено інформацію до розділу «Підвищення кваліфікації» та «Відпустки»;
  5. Ставничий Є.А. – судовий розпорядник: внесено інформацію до розділу «Підвищення кваліфікації», про призначення, звільнення, заохочення та присвоєння рангу, створено особову картку;
  6. Бугайчук Ю.С. – секретар судового засідання: внесено інформацію до розділів «Підвищення кваліфікації», «Лікарняні листи» та «Відпустки»;
  7. Поліщук В.О. – секретар судового засідання: внесено інформацію до розділів «Відпустки», «Підвищення кваліфікації», про призначення, заохочення та присвоєння рангу, створено особову картку;
  8. Климчук С.В. – голова суду: внесено інформацію до розділів «Підвищення кваліфікації» та «Відпустки», про військовий облік;
  9. Світовенко О.В. – помічник голови суду: внесено інформацію до розділів «Підвищення кваліфікації», «Лікарняні листи» та «Відпустки», про заохочення;
  10. Бражна С.В. – секретар суду: внесено інформацію до розділу «Підвищення кваліфікації», про призначення,  про відпустки ,створено особову картку;
  11. Кулик Т.В. – старший секретар суду: внесено інформацію до розділів «Відпустки», «Підвищення кваліфікації», про заохочення;
  12. Бойко О.С. – діловод: внесено інформацію до розділів «Відпустки», «Лікарняні листи» про звільнення;
  13. Мазур Х.Ю. – помічник судді: внесено інформацію до розділу «Підвищення кваліфікації», про призначення, про відпустки створено особову картку;
  14. Кравчук С.С. – діловод: внесено інформацію до розділу «Підвищення кваліфікації», про призначення, про відпустки створено особову картку;
  15. Рябошапко Н.М. – прибиральник службових приміщень: внесено інформацію про відпустки;
  16. Слісарчук О.М. – суддя: внесено інформацію про призначення, військовий облік, відпустки;
  17. Климчук С.В. – голова суду: внесено інформацію про  військовий облік, відпустки, підвищення кваліфікації;
  18. Слісарчук О.М. – суддя: внесено інформацію про призначення,  відпустки, підвищення кваліфікації, створено особову картку.

Відповідальна особа за ведення системи «Кадри WEB» у суді Людмила ВОЛОЩУК 22 квітня 2024 року пройшла навчання на навчальному семінарі «Управління персоналом  в системі «Кадри WEB»».

Відповідно до Плану роботи  суду на І півріччя 2024 року та Графіку проведення перевірок у суді на І півріччя 2024 року, погодженого на нараді працівників суду 03 січня 2024 року протокол № 1, з метою здійснення контролю  за  станом роботи, пов’язаною з організацією та веденням військового обліку, бронюванням призовників, військовозобов’язаних та резервістів у суді  , 10 травня 2024 року проведено перевірку   повноти та якості виконання вимог Закону України «Про військовий обов’язок і військову службу», Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 року № 1487, Порядку бронювання військовозобов’язаних за органами державної влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування та підприємствами, установами та організаціями на період мобілізації та на воєнний час, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 04.02.2015 року № 45 ( в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 11.01.2019 року № 12) та інших законодавчих та нормативно – правових документів з питань ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів  у  Оратівському районному суді Вінницької області за період з 01 січня 2024 року по 10 травня 2024 року.

Відповідальною особою за ведення військового обліку та бронювання військовозобов’язаних працівників суду визначено заступника керівника апарату суду Людмилу ВОЛОЩУК (наказ  керівника апарату суду від 29 березня 2024 року № 48- О/Д « Про визначення  відповідальних за ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних і резервістів в  Оратівському районному суді Вінницької області». У даному наказі передбачено призначення дублера, відповідального за ведення військового обліку та бронювання військовозобов’язаних працівників суду на час відпустки або тимчасової втрати працездатності відповідальної особи -  керівника апарату суду Володимира ТИМОФІЄВА та  передбачена передача актом документів військового обліку і бронювання.

Керівні документи з ведення військового обліку та бронювання військовозобов’язаних та резервістів у наявності, підшиті у справу.

На виконання вимог пункту 4 додатку 31 Порядку  організації та ведення військового обліку розроблено посадову інструкцію відповідального за  ведення військового обліку, яка затверджена керівником апарату 29 березня 2024 року.

Забезпечується оповіщення та прибуття військовозобов’язаних та призовників до сьомого відділу Вінницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки Збройних Сил України.

         Дотримано порядок взяття на персональний  військовий облік працівників, прийнятих на роботу та забезпечено дотримання встановлених строків повідомлення сьомого відділу Вінницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки Збройних Сил України про прийняття на роботу, наявні повідомлення про зміну облікових даних, що відповідає вимогам оформлення згідно додатку 4 Порядку.

Відповідно до додатку 9 Порядку наявний та ведеться журнал обліку результатів перевірки стану військового обліку, звіряння їх облікових даних з даними районного та міського територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки.

Організовано облік і порядок ведення і зберігання документів з питань військового обліку і бронювання, справи ведуться згідно номенклатури справ суду.

Відповідно до пункту 5 Порядку організовано ведення списків персонального військового обліку станом на 25.01.2024 року, оформлена відомість оперативного обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів станом на 25.01.2024 року.

Забезпечена повнота, актуальність і достовірність облікових даних працівників, внесених до зазначених списків. Дотримано встановлених строків внесення змін до списків персонального військового обліку працівників.

Організовано звіряння облікових даних списків персонального військового обліку із записами у їх військово – облікових документах.

Організовано взаємодію з відділами районного та міського територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки, у яких працівники перебувають на військовому обліку, щодо строків та способів звіряння даних списків персонального військового обліку, внесення відповідних змін до них, а також щодо оповіщення призовників і військовозобов’язаних.

Організовано доведення до працівників Правил військового обліку, оформлено та підшито аркуші доведення вимог до особової справи працівника під час прийняття  на роботу. Правила військового обліку призовників і військовозобов’язаних роздруковані та розміщенні на інформаційному стенді у коридорі суду.

Організовано здійснення контролю за виконання призовниками і військовозобов’язаними Правил військового обліку та проводиться відповідна роз’яснювальна робота.

Організація та стан бронювання військовозобов’язаних, які працюють у суді ведеться належним чином: дотримано обсяги бронювання, наявний витяг з переліку посад і професій військовозобов’язаних, які підлягають бронюванню, оформлено документи з питань бронювання, наявна відомість на видачу посвідчень про відстрочку від призову до Збройних Сил України  на період мобілізації та на воєнний стан.

 

Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та згідно з календарним планом підготовки суддів для підтримання кваліфікації  голова суду Сергій КЛИМЧУК у 2024 році  пройшов підготовку в Регіональному відділенні Національної школи суддів України :

      Також  з 02 грудня по 06 грудня 2024 року  у Національній школі суддів України пройшла підготовку для підтримання кваліфікації суддів місцевих загальних судів новопризначена суддя Ірина ДЕМЧЕНКО.

 

Відповідно до Закону України «Про державну службу» та  Індивідуальних програм професійного розвитку державних службовців, які займають посади державної служби категорії “Б” або “В” на 2024 рік, працівники суду у  2024 році проходили навчання:

-у  ДП «Інформаційні судові системи»:

- Юлія БУГАЙЧУК, секретар судового засідання, 06  березня 2024 року, брала участь у навчальному семінарі « Заповнення відомостей щодо електронних виконавчих документів в КП «Д-3»;

- Юлія БУГАЙЧУК, секретар судового засідання, 19 червня 2024 року, брала участь у навчальному семінарі «Робота з підсистемою відеоконференцзв язку ЄСІТС»;

- Тетяна КУЛИК, старший секретар суду, , 06  березня 2024 року, брала участь у навчальному семінарі «Заповнення відомостей щодо електронних виконавчих документів в КП «Д-3»;

- Людмила ВОЛОЩУК, консультант суду (по роботі з персоналом),  06  березня 2024 року, брала участь у навчальному семінарі « Заповнення відомостей щодо електронних виконавчих документів в КП «Д-3»;

- Людмила ВОЛОЩУК, консультант суду (по роботі з персоналом), 06 лютого 2024 року, брала участь у навчальному семінарі по роботі з КП «Д-3» «Редактор шаблонів та документів.  Робота в редакторі» ;

- Людмила ВОЛОЩУК, заступник керівника апарату суду, 22 квітня 2024 року, брала участь у навчальному семінарі «Управління персоналом в системі «Кадри - WEB»;

- Тетяна ОНІЩУК,  секретар суду, 15 січня – 17 січня 2024 року, брала участь у навчальному курсі по роботі з КП «Д-3»   «Реєстрація та ведення вхідної та вихідної кореспонденції (загальна канцелярія)»;

- Тетяна ОНІЩУК, секретар  суду, 18 січня 2024 року, брала участь у навчальному семінарі «Заповнення відомостей щодо електронних виконавчих документів в КП «Д-3»;

- Тетяна ОНІЩУК, секретар  суду, 25 січня 2024 року, брала участь у навчальному семінарі по роботі з КП «Д-3» «Обмін документами між судом і учасниками судового процесу»;

- Тетяна ОНІЩУК, секретар  суду, 06 лютого 2024 року, брала участь у навчальному семінарі «Підсистема «Електронний суд». Реєстрація заяв в електронному кабінеті в  КП «Д-3»;

- Тетяна ОНІЩУК, секретар  суду, 06 березня 2024 року, брала участь у навчальному семінарі «Заповнення відомостей щодо електронних виконавчих документів в КП «Д-3»;

- Тетяна ОНІЩУК, секретар  суду, 02 лютого 2024 року, брала участь у навчальному семінарі «Робота з поштовими реєстрами в КП «Д-3»;

- Вікторія ПОЛІЩУК, секретар  судового засідання, 06 березня 2024 року, брала участь у навчальному семінарі «Заповнення відомостей щодо електронних виконавчих документів в КП «Д-3»;

- Євгеній СТАВНИЧИЙ,   судовий розпорядник, 06 березня 2024 року, брав участь у навчальному семінарі «Заповнення відомостей щодо електронних виконавчих документів в КП «Д-3»;

- Світлана БРАЖНА, секретар суду, 17 червня  2024 року, пройшла курс Програма дистанційного навчального курсу щодо роботи КП «Д-3» «Реєстрація справ та ведення статкарток (канцелярія по справах)»;

- Віталій БРАЖНИЙ, головний спеціаліст (з інформаційних технологій), 29 серпня  2024 року  брав участь у навчальному семінарі «Робота з підсистемою відеоконференцзв'язку ЄСІТС»;

- Світлана КРАВЧУК, діловод,  з 03по 05 грудня 2024 року пройшла навчання   на тему «Виготовлення документів судочинства (судді, помічники суддів)».

 

на   Прометеус:

На Національній онлайн-платформа Дія. Овіта:

Тетяна КУЛИК, старший секретар суду, 30 травня 2024 року  пройшла курс «Цифрограм для держслужбовців».

 

 у Регіональному відділенні Національної школи суддів України :

     Також заступник керівника апарату су Людмила ВОЛОЩУК проходила навчання, які проводились Державною судовою адміністрацією України:

       З метою  заохочення працівників суду до  державних свят підготовлені документи щодо  нагородження працівників суду Почесною грамотою Вінницької обласної Ради та Вінницької обласної військової адміністрації, Почесними грамотами Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, щодо оголошення подяки Ради суддів України та Державної судової адміністрації України до Дня працівників суду.

         Наказом від 08лютого 2024 року № 40-О/Д «Про затвердження  Переліку інструкції з охорони  в   Оратівському районному суді  Вінницької області» затверджені такі види інструкцій:

  1. Інструкція № 1 про заходи пожежної безпеки в Оратівському районному суді Вінницької області;
  2. Інструкція № 2 з охорони праці судді та працівника апарату Оратівського районного суду Вінницької області;
  3. Інструкція № 3 з охорони праці для працівників суду під час місцевих відряджень;
  4. Інструкція № 4 з охорони праці під час роботи на копіювальних апаратах в Оратівському районному  суді Вінницької області;
  5. Інструкція № 5 з охорони праці щодо електробезпеки в Оратівському районному суді Вінницької області;
  6. Інструкція № 6 з охорони праці при роботі на персональних комп’ютерах в Оратівському районному  суді Вінницької області.

Відповідальною особою за проведення інструктажів з питань охорони праці Юлією БУГАЙЧУК проводились вступні інструктажі при прийнятті нових працівників на роботу. Також з дотриманням строків проводяться повторні інструктажі з працівниками суду.

      Питання кадрової роботи, дотримання працівниками суду трудової дисципліни , загальних правил етичної поведінки  та  антикорупційного законодавства  протягом 9 місяців 2024 року обговорювались на нарадах працівників суду (протокол № 1 від 03.01.2024 року, протокол № 2 від 24.01.2024 року, протокол № 3 від 07.02.2024 року, протокол № 4  від 21.02.2024 року,   протокол № 5 від 06.03.2024 року, протокол № 7 від 25.03.2024 року, протокол № 11 від 29.04.2024 року, протокол № 12 від 13.05.2024 року,  протокол № 13 від 11.06.2024 року, протокол № 14 від 24.06.2024 року, протокол № 15 від 01.07.2024 року, протокол № 16 від 08.07.2024 року, протокол № 22 від 02.09.2024 року, протокол № 26 від 07.10.2024 року, протокол № 27 від 15.10.2024 року, протокол № 29 від 29.10.2024 року, протокол № 31 від 19.11.2024 року, протокол № 35 від 24.12.2024 року.

Оратівський районний суд Вінницької області тісно співпрацює з вищими навчальними закладами та коледжами, надаючи можливість студентам юридичних факультетів проходити навчальну та виробничу практики за фахом. За 2024 рік  у суді  пройшли практику:

-  студентка ІІІ курсу денної форми навчання  факультету «Право»     Державного податкового  університету (м. Ірпінь) Оксана ПІСКЛОВА;

-  студентка ІІ  курсу денної форми навчання  факультету     судового та міжнародного права  Національного університету «Одеська юридична академія» Катерина БОНДАРЕНКО;

-  студент ІІІ курсу денної форми навчання  факультету «Право»     Державного податкового  університету (м. Ірпінь) Микита КАТОК.

Відповідно до  Порядку проведення оцінювання результатів службової діяльності державних службовців, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 23.08.2017 року № 640, у грудні проведено щорічне оцінювання результатів службової діяльності державних службовців , які займають посади державної служби категорій  “Б” і “В”.  У жовтні 2024  року підготовлено проект наказу   «Про визначення результатів виконання завдань державними службовцями Оратівського районного суду Вінницької області , які займають посади державної служби категорій  “Б” і “В” у 2024 році» та у грудні 2024 року  «Про затвердження висновку щодо  оцінювання результатів службової діяльності  у 2024 році державних службовців , які займають посади державної служби категорій  “Б” і “В” ». Також було проведено  визначення результатів службової діяльності  у 2024 році державних службовців , які займають посади державної служби категорій  “Б” і “В”: три державні службовці суду отримали відмінну оцінку та три державних службовців отримали позитивну оцінку.

Так як заступник керівника апарату суду  наказом  керівника апарату суду від 29.03.2024 року № 47-О/Д призначена уповноваженою особою з питань призначення страхових виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, то нею  опрацьовуються листки з тимчасової непрацездатності та веде протоколи  про страхові виплати . За  2024 рік опрацьовано  13 листків з тимчасової непрацездатності.

Заступник керівника апарату суду  є членом комісій, створених у суді, зокрема  експертної комісії, комісії по списанню матеріальних цінностей та інших та бере участь у їх роботі.

Своєчасно готуються та подаються до ТУ ДСА України в Вінницькій області звіти щодо штатної та фактичної чисельності працівників апарату суду,  звіт по військовозобов’язаних працівниках суду.

Надано звіт до НАДС про кількісний та якісний склад державних службовців суду за І квартал 2024 року, за ІІ квартал 2024 року , за ІІІ квартал 2024 року та за ІV квартал 2024 року .

Своєчасно готуються та подаються у встановлені строки відповіді на листи з Вищої кваліфікаційної комісії суддів, Вищої ради правосуддя, Ради суддів України, Територіального управління Державної судової адміністрації  України в Вінницькій області, Національного агентства з питань державної служби,  сьомого відділу Вінницького районного територіального центру комплектування та соціальної підтримки Збройних сил України з кадрових питань.

Відповідно  до постанови КМУ від 23.10.2023 року № 1109 «Про підготовку до запровадження умов оплати праці державних службовців на основі класифікації посад у 2024 році»  у суді проведено класифікацію посад державної служби .  Також відповідно до наказу від 3 лютого 2024 року № 10-к «Про проведення  повторної класифікації посад державної служби в Оратівському районному суді Вінницької області» проведено повторну класифікацію посад  державної служби та внесені відповідні зміни до штатного розпису суду на 2024 рік.

 

Заступник керівника апарату суду                                                                                                                                                Людмила ВОЛОЩУК                                           

    01січня 2025 року